Returnare autovehicul
Puteti returna autovehiculul in afara orelor de lucru. In acest caz vi se va aplica taxa suplimentara.
Pentru achitarea serviciilor de inchirere auto, puteti folosi cardul dumneavoastra de credit, iar daca ati optat pentru unul dintre pachetele noastre de asigurari, puteti folosi un card de debit sau chiar si cash/ plata numerar.
Daunele produse autoturismului vor fi incasate conform grilei de daune si a termenilor si conditiilor agreati in contractual de inchiriere.
Va rugam sa prezentati documentele de la politie (process verbal si autorizatie de reparatie) cat si documentele celorlalti soferi implicati (poza permis de conducere, talon de inmatriculare si copie RCA) pentru a evita costuri suplimentare.
Carwiz Romania isi rezerva dreptul de a incasa costuri suplimentare in cazul in care termenii si conditiile mentionate in contractul de inchirere nu au fost respectate.
Daca ati optat pentru o asigurare cu o terta companie, va rugam sa ii contactati pentru a va informa asupra pasilor ce trebuie parcursi in vederea recuperareii fondurilor. In cazul in care aveti nevoie de documente aditionale din partea noastra, va rugam sa contactati Serviciul Suport clienti.
In cazul in care va fi necesara o plata aditionala de pe cardul dumneavoastra de credit, veti fi instiintat pe e-mail.
Unele dintre posibilele motive de incasare sunt:
- Amenzi de parcare
- Amenzi de traffic
- Daune ale autovehiculului care nu au fost vizibile la predare si au fost constate dupa spalare acestuia
Perioada de deblocare a depozitului variaza intre 48 de ore si 30 de zile si depinde inclusiv de banca emitenta a cardului dumneavoastra.
Impreuna CREEM EXPERIENTE, asa ca va rugam sa ne impartasiti impresiile si feedback-ul dumneavoastra
Ne puteti trimite recenzia dumneavoastra prin e-mail la customersupport@carwiz.com.ro sau prin intermediul chestionarului online de pe site-urile noastre.